SMILE

En sak jag skulle vilja ha utrett är mitt städbeteende. Jag är väldigt pedantisk när det kommer till andras boenden, t.ex. om det är stökigt hos den jag är hos så liksom kittlar det i mina fingrar.. Jag bara vill städa. Men när det kommer till mitt egna rum och vårt hus, städning är liksom det hemskaste jag vet. Usch, jag kan hålla mitt rum snyggt max 2 dagar, then hell breaks loose. Det hjälper inte hur jag en försöker! Jag hoppas verkligen att jag ser vår lägenhet mer som Martins sen, så jag int vågar vara så stökig, haha.
Jag bara stod i min egna värld idag i jobbet.. såg framför mig alla bär jag ska plocka i sommar/höst. All saft och sylt och gott vi ska ha i vår frys! Allt bröd jag ska baka, alla kakor, pajer, tårtor.. Haha, som jag skulle ha tid och pengar? :P Vi får hoppas! Nåt jag verkligen skulle vilja lära mig är att bli bra på bröd.. Att verkligen kunna bara BRA bröd..

Kommentarer
Postat av: Annika

o jag e helt tvärtemot, jag sku aldrig ens bry mig om hur andra har det och märker det oftast inte men här hemma blir jag tokig om det är det minsta stök. Gissa om det är jobbigt ibland när han egentligen inte har tid att städa och en unge som stökar i alla skåp. Men ja har lärt mig att åtminstone lite lätta på remmarna och kunna halvt titta på att nåt inte är det det skulle va :)

2011-01-22 @ 19:10:14
URL: http://annikahelene.blogapot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0