SNABBFLYG

Sitter och gör något fullkomligt olagligt! Kollar in lite vad en sista minuten till JFK, NY skulle kosta.. Ryktas nämnligen lite att min bättre hälft kommer att fara på något eget denna sommar så varför skulle inte jag då kunna sticka iväg till the fabulous NYC? Billigaste jag hittade just nu var 460€ vilket var som hittat.. Dags att börja spara som en idiot nudå :) Så att chansen finns sen, ekonomiskt. Men vi får se, om han med stort H sen kommer på att hans inte blir av far vi nog på något eget, vi två :) Kanske London?

Drömmer också iväg till Thailand. Bara 7 dagar kvar nu, helt sjukt vad tiden går! Men typiskt som det är så har mina fina naglar som jag sparat så länge blivit förstörda idag i jobbet :/ Ena blev klyven mitt itu tackvare kassalådan, ena blev totalt böjd bakåt av jag minns int vad, och en till skivar sig. Usch vad arg jag är :/ Jag som hade köpt nytt, fint nagellack.. och nu är naglarna korta och fula :( Oh well, jag duger :)

Imorgon är jag LEDIG! Skall prova kläder och packa hela dagen :) Min syster tyckte efter att hon kollat i min kappsäck att det såg lite råddigt ut i den.. Men efter i morgon kommer allt vara in order :)

Nåja, slutpratat. Nu skall jag söka efter lite saker på findit :)
Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0