SYND

Idag har jag syndat, verkligen. But it feels great!

Solen lyser fantastiskt här i F-by idag, har nog snappat åt mig en del strålar när jag var ut och tog lite frisk luft. Om man riktigt inbillade sig, så kändes det faktiskt som att strålarna värmde. Hoppas det är vår när vi sen kommer hem från resan! Det vore perfekt. Haha, dream on Em.

Lag in en annons på findit.fi igår. "Ett rökfritt par söker lägenhet till hösten.." jag vet att det är troligen a long shot eftersom nog inte hyresvärdar söker nå nya, vad heter det? Hyrare? Haha, nej det heter det nog inte men ni fattar vad jag menar. Men TÄNK OM nån sku höra av sig :) Ja och ni där ute, om ni vet om nån som ger upp sin lägenhet nu till sommaren, call me! 2rk eller 3rk i Vasa centrum området.

Jag är så fulld med längtan och excitement inför hösten! Att det nu blir Vasa var ett enkelt val.. Minus är ju att jag inte kommer få den nya miljön som jag hade velat ha. Vasa är verkligen Jeppis2, vilket är en curse och en underbar glädje på samma gång. Bara ohyran håller sig borta! Jag klarar mig bra utan kackerlackor runt fötterna. Men tänk, vi två under samma tak! Underbart. I sommar när vi får fara på möbeljakt till Haparanda, I can't wait!! Mitt hjärta skriker av lycka varje gång jag tänker på det :)

Här kommer annars lite av Thessis bilder från helgen ute med shacket:











Kommentarer
Postat av: Saray

Vasa är verkligen toppen, inte så illa som man skulle tro sen när man väl bor där. Och som natt och dag emot Jeppis. Åtminstone människorna, och möjligheterna till både träning och andra aktiviteter är enorma jämfört med lilla Jakobstad. Tror nog du kommer trivas. :)

2011-01-26 @ 10:08:50
URL: http://ww.sarasinfall.blogspot.com
Postat av: Ägarinnan

Nå jag har ju Martin och alla mina vänner! Så tack vare dem kommer nog allt bli perfekt.

2011-01-27 @ 08:33:16
Postat av: Saray

Det tror jag också! :)

2011-01-27 @ 11:28:01
URL: http://ww.sarasinfall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0