DAG SEX - OM DET HÄR VORE MIN SISTA DAG

Jag skulle samla Martin och hans familj, min familj, mitt släkte, mina vänner runt en brasa ut i skogen på en fin sommarkväll och grilla korv och bara umgås. Helst vid udden eller på mitt andra favorit skogsställe (kommer inte på vad det kallas). Skulle sitta där och minnas goda tider. Och kramas mycket!

Sen cheesy men sant, skulle jag och Martin fara nånstans romantiskt och jag skulle somna i hans famn under solnedgången. Efter jag har sagt åt honom hur mycket jag älskar honom och hur bra han har gjort mitt liv.

Det var nu det jag först tänkte på :)
God natt folks.

(PS. vet inte hur bra jag kommer vara att uppdatera denna helg när jag är i Vasa med I'll do my best :) Annars får ni vänta till måndag. Ha en underbar helg!)

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-20 @ 05:09:34
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0