DAG SJU - VÄNNER

Jag har då genom tiderna varit blessed med vänner runt mig mest hela tiden. En helt underbar gåva! Jag har nog aldrig varit ensam, sådär på riktigt ensam. Vilket är tack till en hel del människor. Så TACK!

Kan börja med mina kusiner (mina syskon har en egen kategori så dom får vänta). Har vuxit upp med mina kusiner som syskon kan man säga, vi har bott nära varann och min mamma har alltid varit nära sina syskon. Har 10 kusiner, och alla är oersättliga. Skrattar gott varje gång jag kollar filmer från när vi var barn, haha, jäklar vad skoj vi har haft! Och att vi ännu idag står varann så nära. Dom betyder så mycket för mig! Och en fattas mig.. Fast hon kommer väl hem snart!







Sen när jag började dagklubben träffade jag en liten tös (nåja liten och liten, hon har alltid vari halva huvu längre än mig men, haha) som hette Annika. Hjälp vilka år vi har haft tillsammans. Det är liksom inget jag kan förklara i ord, och alla dessa minnen, jaa, finns inte tillräckligt med ord att skriva ner dom alla tror jag. Allt jag kan säga att hon har varit min bästa vän och största stöd alltfrån när vi var 5 år tills nu. Och jag älskar henne så enormt mycket! Tack gumman för alla fina minnen <3







Sen när jag och Annika hade härjat klart i lågstadiet och flytta upp till Sursik fick vi två Sandsund tjejer på vår klass, nämligen Anna & Linda. Vi klickade nästan genast och från den dagen så blev vi 4 allra bästa vänner. Jag skulle aldrig ha kunnat önska bättre vänner än dom tre. Vi har skrattat och gråtit tillsammans och gått igenom allt möjligt livet har kastat på oss. Vi träffas ännu idag så ofta vi kan även om vi alla har väldigt olika vardagar och framtidsplaner. Men jag vet att om jag behöver dom så behöver jag bara ringa. Jag hoppas att vi ännu när vi är 50 år kommer träffas och umgås. Det tror jag nog :) Tack tjejer för alla underbara minnen!



Vi har så många bilder av oss 4! Men 87% av dom är inte för allmänheten, haha.
Tur är det!


Sen tack vare Martin så lärde jag känna ett lite väl galet men ack så skönt gäng från Lappfors! Haha, vi har alltid roligt när vi alla träffas och dom betyder jätte mycket för mig! Speciellt Therese, vi har lärt känna varandra rätt på djupet och jag har alltid lika roligt när vi träffas :) Tack vännen för att du tog emot mig så bra i gänget och jag ser fram emot allt skoj vi kommer ha när jag flyttar till Vasa!











Haha, under min gymnasietid så växte jag i riktning mot två härliga tjejer vid namn Ina och Liili! Helt underbara personer som också har gett mig många skratt och minnen. Det är nåt speciellt in the air när vi tre träffas. Allt liksom faller på plats och blir som det ska, och det känns alltid så jätte bra efteråt. Vi är nog lite soulmates har jag på känn. Love you guys!

HAHA! jag älskar den här bilden!!



Så förstås min USA-buddy Cindy! Hon gjorde min tid i USA så mycket bättre. Hon var mitt "home away from home". Vi hade så jäkla skoj och hjälp vilka minnen vi har därifrån. Hon har nog ett special place i hjärtat!



Okej så nu tog energin slut! Detta är nu dom som jag spenderar mest tid med och som jag har närmst om hjärtat. Men tro mig även om nån inte blev nämnd här så finns dom nog där i mitt hjärta. Är tacksam över alla vänner jag har och ser fram emot hösten när jag kommer knyta fler vänskaper. Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0