MIN BABY

Fick min fina köksassistent igår, gud va fin den var! Och funka jätte bra :) ÅÅh, jag kan inte vänta tills den får sin plats i förhoppningsvis vår framtida lägenhet, den skulle passa perfekt. Sängkläderna var lite för mycket mot lila mot vad jag hade trott men dom går nog helt bra att använda, om man tänker på hur förmånliga dom var.

Så nu har jag då skickat in ansökningar till skolorna.. Hoppas jag slipper till inträdes på båda så jag kan jämföra lite :) Har en hel del kriterier om vad jag måste ha tillgång till osv.

Nu måste jag käka frukost och sen så blir det 9 timmar jobb, skooooj!
Tror jag ska måla naglarna blå bara för att jag har blå ögonskugga.
För att spice it up lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0