SWEET

Blev ingen ny frisyr idag, min frissa blev sjuk så :/ Det blev uppskjutet tills måndag. Vilket är helt ok för då får jag iaf bort alla hemska, torra toppar tills Martins bday :) Hoppas jag får fixat med jobbet så att jag kan fara till Vasa och fira honom. Håll tummarna!

Var tvungen att pröva min nya pyjamasklänning inatt, som jag köpte på rea vid H&M. Den är jätte fin :) Egentligen skulle jag spara den till Vasa så jag skulle få inviga vår lägenhet med ny pyjamas men så blev det inte nu. Kunde inte motstå den längre, haha.

Jag är annars i valet och kvalet om jag ska köpa en köksassistent eller inte. Har hittat på nätet en liten en som skulle passa bra i lägenhet och som kan göra mindre degar. PLUS att den har liksom löstagbar elvisp. Så då skulle jag ju inte behöva köpa en skiljd sån. Det var inte dyr heller. Under 100 lappen. Jag undrar, jag undrar..
Så ser den ut:


Den ju nog jätte fin. Någon som har erfarenhet av en sådan?
Och så skulle jag vilja vinna på lotto denna månad så jag kunde shoppa loss på denna sida.
Nåja, god natt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0