TJENA!

Hej ni! Det blir lite paus i min "30 dagar" grej. Jag såg att nästa på listan var "mina vänner" och det behövs liksom timtals att få ihop skrivet det och to be honest, jag har varken tid eller ork just nu, haha. Låter deppigt, och det är tyvärr sant. Jobbar fram till fredag nu när jag kommer få en välförtjänt ledig helg.. för jag jobbar nämligen en 42 timmars jobb vecka, nästa vecka. Tacka vet jag pengarna för dom behövs men ojoj, det tär på kropp och själ.

Undrar om, även fast jag inte är fastanställd, jag kunde kräva liksom gratis fysioterapi eller massage.. Ni förstår inte hur förstörd min nacke, mina axlar och mina armbågar är. Och motion hjälper bara för dagen. Sen kommer smärtorna tillbaka. Jag undrar, jag undrar.

Nåja, bara att blicka framåt mot Augusti när jag får en underbar paus/semester i USA. Räknar det som semester fast jag kommer att jobba. Men att krama Alex i tre veckor är nog något jag gör mer än gärna! Sen blir det September och jag får flytta in med Martin!!! Jag spricker av excitement! Tänk att få se honom varje dag, att få prata och busa varje kväll. Att få kramas när jag helst vill! Helt underbart. Alltså bara roligt att se fram emot, så det är bara att mata av en dag i taget nu och se Alex och hela släktet, 5th avenue, TJ Maxx, Victorias Secret, American Eagle Outfitters, SOHO, Broadway, KFC, Taco Bell, the MET, Yankees, Central Park, Rob, Elmer, lägenheten, Martin, vår gemensamma säng, kök, soffa.. m.m. framför mig. Och ta ett djupt andetag, iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin och uuuuuuuuuuuuuuuuuuuut.

Love!

Kommentarer
Postat av: Sara

Underbart! :)

2011-03-29 @ 19:57:24
URL: http://saragunmarie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0