HEJ MITT I NATTEN

Det är full rulle att ha semester, haha!

Har idag skickat iväg två presenter, en till USA och en till Germany. Ena fyllde, andra tyckte jag bara förtjänade en present eftersom han gjort ett sånt fantastiskt skolår.

Sen fick jag vara och hjälpa min bästa vän med att klistra upp lite glasfiber tapeter. Vitsi va duktiga vi var! Gick suveränt. Blir talko igen på lördag, när vi river tag i målar penseln :) Roligt att kunna hjälpa till.

På måndag ska jag på min första dag till mitt nya jobb. Det är liksom en "skolningsdag". Så jag sen i juni kan rycka in med fullt ös! Ser så fram emot det! Har mina kläder redan och jag har köpt ett par super bekväma och hållbara skor. Håll tummarna för mig då vettja.

Haha, Martin hade nåt konstigt för sig förra natten. Vaknade, vände sig över till mig och tog tag i mitt täcke och studerade det som om han inte visste vad det var.. Jag frågade ju förstås vad han sysslar med men fick en knappt svar. Så frågar han vad klockan är och jag säger "den är 02.00", då utbrister han "YES!" vänder sig om och somnar. Tållöra brukar jag kalla folk som beter sig så där mitt i natten, haha!

USA närmar sig hela tiden och jag kan inte vänta! Har så dryft!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0