SKOJ!

Är ännu upp i varv från mig första dag på nya jobbet. Jäklar va intressant och roligt det var. Tempo hela tiden :) Skall upp till 7 imorgon men det kommer nog gå bra. Har ju tårta och presenter att vänta tills jag kommer hem! Yes you guessed it, the girl turns 21 tomorrow! Grattis till mig i förskott :)

Har tagit in mer info idag än vad jag gjort på LÄNGE. Skönt att riktigt sätta hjärnan i jobb. Eftersom jag inte suttit i skolbänken på ca 2 ½ år nu så har den kanske dammat åter lite, haha.

Jaa, 21 år..
Gammal? Näe gud nej, int börjar vi grubbla på rynkor ännu.
Mogen? Hmm, rätt mör faktiskt. (nu sku pappa skratta högt, haha)
Världsvan? Jamen det kan man nog säga jag är.
Självmedveten? Absolut.
Vuxen? Jo, det tycker jag nog att jag är nu. Enligt alla lagar också :)

Men vi alla vet ju att det dalar neråt härifrån så skönhetssömn är väl väsentligt.
Såå.. god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0