FY PÅ MIG!

Här sitter jag framför datorn OCH tvn på samma gång kära vänner.
När jag skulle ha haft skoluppgifter att göra.
Får skylla på min 11 ½ timmars arbetsdag igår.

Har enorm julkänsla i hela kroppen, och ser fram emot nästa vecka när jag äntligen får sova nära Martin igen.
Vi ska köpa juldekor och baka pepparkakor.
Finns inget bättre än att umgås med den killen, I'll tell ya!

Idag när jag browsade lite på webben så kom jag över mitt dröm resemål.
Hjälp mig vilken vacker ö! Men privata små lägenheter och strand så lång ögat når.
Spa by Clarins och fantastiska golfbanor!
Perfekt för Martin och mig.
Priset svider rätt mycket dock :(
Minimum 15.000 för hela resan.

Så vi ska börja spara nu och satsa på en lottovinst :)
Nu ska jag fara och klipp mig!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0