PARTY!

Äntligen blir vår och våra härliga two blocks away bästisar inflyttningsfest av!
Vi har menat ha den lääänge med det har inte passar förrän nu, och ingen är sjuk fär tillfället!
Det blir tårta och bål och hela faderullan! It's almost too good to be ture.
(bilder kommer sen)

Nu sitter jag och väntar på min mor, mormor och mitt "syskonbarn" (charlie).
Vi ska fara och bjuda mormor på mat för hon fyller imorgon :)
Kanske vi söker en och annan julklapp också..

Åh, kan inte vänta tills jag får bjuda mitt riktiga syskonbarn hit första gången!
Bara några månader kvar :)
I am blessed.

Nu ska jag städa klart!
Men först joina min älskling i soffan med en tekopp.

Ha en fin helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0