EN RÖD ROS

Saknar faffa idag.
En vacker dag som denna.
Det är något med hösten som river upp hjärtat varje gång.

Annars är allt bra, jag får fara och fika med mina två närmsta och sen sköta tre ljuvliga barn tillsammans med syrran. Tror jag ska bada bastu sen efter the babysitting. Skulle ha badat bastu igår med det blev inte av.

Hade världens mystiska dröm inatt.
Om några killar (alla kända) som tävlade om vem som kunde skydda mig bäst (från vad vet jag inte)
Dom simma flera hundra km, sprang och klättrade på väggar.
Jag låtsades också drunkna i ett av testen för att se vem som hann fram i tid.
Vinnaren var väl kanske inte den som jag hade tänkt mig.
Men det var ju en dröm.
Han var jäkla muskulös i drömmen iaf.

Nej nu.
Ska pussa på hunden och sen åka iväg.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0