EVEN!

Tänker fara ut och gå med C runt i byn så då är det ingen fara fast jag stannar vid två systrars söta och köper en glasyr munk! Fiffigt va? Jämnar väl ut sig rätt bra då.

Jag glömde mina bankkoder i Vasa så nu har jag ingen aning om vad jag har på mitt konto och det irriterar mig rätt mycket, vet inte om jag borde gråta mig till sömns för att det där står 5€ eller om jag kan andas lungt och det har några nollor efter sig. Lite som rysk roulette det här att leva på studerande budjet och fara till Oslo och shoppa. MEN to my defence, jag har int handlat nå på typ två månader.

Äh jag borde flytta ut i en koja i Luhtasjohtak och leva på mossa i en månad.
Kanske jag skulle sluta ha såna cravings efter kläder och skor då?
I doubt it.

I helgen kommer E hem, äntligen! Men bara för en liten stund.
Får i alla fall krama om henne ordentligt.
Sen så längtar jag till julen av 4 orsaker:
J och E kommer hem, skatteåterbäring landar på mitt konto och jag får jobba!
Glory days.

Äh, nu ska jag igen skriva lite mer om vår läseordning *vomit*
Ha en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0