FLAMS

I morse var det första gången jag kokade kaffe innan skolan, räknas det som beroende nu?
Vill ju egentligen inte dricka kaffe men gör det ändå. Det är ju så gott.
Oh well, det ryktas ju att det sänker cancerrisk så jag klunkar på bara :)

Ska ha ett muntligt framförande idag i skolan.
Så ska hela klassen kommentera på lappar vad de tyckte.
Super intressant, har alltid undrat om jag är bra eller inte!
Hopefully I don't suck!

Jag skulle testa på ett nytt sminksätt igår men får väl slopa det när Martin
börja säga "oj gumman du har rött där vi ögat".
Hade inte tänkt mig the "pinkeye" look.
Så den avslås.

Nu ska jag fara och fixa mig klart!
Om ni vill skratta lite idag så kolla in denna , haha!
Hip Hip är oslagbart!

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0