SNART OSLO

Bara tre dagar kvar nu! Helt fantastiskt.
Får krama min syster, min kusin och min favorit norrman!
Kan det bli bättre?
För att inte prata om mina underbara reskompisar :)
Kommer att bli en 10+ helg detta, I can feel it.
Måst bara hitt en fiinpajto nu så är allt i ordning.

Annars börjar det vara allvar i studierna nu, haha.
Stixade vår egen urin igår, skit häftigt.
Tur att man inte har en "shy blatter".
Haha!

Har annars hittat ett super skönt album på Spotify.
Sunday morning heter det, bara en massa feel good låtar.
Perfekt för söndagsmornar när man äter en god frukost.

I took a day off from school idag, för att hinna få alla skoluppgifter gjorda.
Rätt hemskt va? Har så mycket uppgifter att jag inte ens hinner vara i skolan.
Då mina vänner, DÅ är det mycket. Huhhu.
Men jag har varit uppe sen 9 och jobbat så nu är jag på slutrakan.
Sen är allt klart inför Oslo och höstlov.
Kommer gråta av lättnad när jag är klar.

Nåja nu är min lilla paus klar.
Ciao!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0