PLEASE MR. DOCTOR!

God morgon!

Hör ni, idag är det fru doktor på schemat. Mina lungon är fortfarande crap och dom tycks inte vill bli bättre, jag börjar t.o.m oroa mig för att det är något alvarligare på G, eftersom inga mediciner hjälper. Ni kan ju tänka på mig och hoppas på nån seg bakteria bara. (den har redan överlevt en dos antibiotika!) Haha, googlade just "evil lungs" för att ni sku få en bild hit med dom var för råa, så där från morgon.

MEN, vad jag kan visa åt er är bilder på mitt underbara kök:

to your left!


to your right!


denna är min favorit!

Nu är ju dessa inte nå riktigt bra bilder med det ger er en liten aning om hur det ser ut.
Vackert så.

Idag ska vi fara och ge blod också, my man and me.
Hoppas vi har blod som döger :)

Bye!

Kommentarer
Postat av: annika

snygg studiebostad, verkligen! och en "vedahällo" vad ovanligt, 10p för den :)

2011-09-19 @ 07:50:59
URL: http://annikahelene.blogspot.com
Postat av: Sanni

Oj va fiiiin !!! Njut av dina år i vasa. Borde komma och hälsa på dit nångång :) Kram

2011-09-19 @ 07:53:26
Postat av: annika

ok, studiebostad är det ju inte, men en bostad för någon som studerar :)

2011-09-19 @ 07:53:50
URL: http://annikahelene.blogspot.com
Postat av: Anonym

2011-09-19 @ 09:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0