PROJEKT TIME

.. och regnet har hittat tillbaka!

Perfekt för en sån tråkig uppgift vi har framför oss ikväll! Fyra brudar från min klass ska komma hit ikväll och diskutera vårt projekt, roligt att dom kommer, men jag önskar vi sku få prata om något annat istället för ett skit tögit projekt! Men så är det nu, hoppas vi alla har en massa bra ideer :)

Jag fick inte ge nåt blod idag :/ Blev jätte upprörd på något vis, kan inte riktigt förklara. Jag blev bara ledsen. Man får inge ge när man är mitt i en läkarutredning, inte ens fast jag sa att det var astma och man nog får ge om man har astma. "Du kan bli ännu sjukade än vad du är nu" sa dom. Well, om en månad, DÅ får jag ge.

Annars alla ni O-blodare, snälla fara och ge blod, det är en bristvara på ert röda guld!

I Vasa är blodgivningen öppen må,ti,to 12-18 och ons,fre 11-16.
Läs mer HÄR!!






Kommentarer
Postat av: Linda

Du ska komma ihåg å säga att du går på Novia när du ger blod ! ;)

2011-09-20 @ 16:15:04
Postat av: Ägarinnan

Jaha, varför då?? :)

2011-09-21 @ 07:21:40
Postat av: Anonym

För varje år så tävlar några skolor om vilken skola som ger mest blod och Novia är med och tävlar. Det finns en lista vid blodgivningsstationen som man ska fråga efter och fylla i.



"Nu startar Blodgivningskampanjen för år 2011!



Inom Novia hade vi förra året också en blodgivningskampanj som rullade på under största delen av året, och nu startar vi en liknande kampanj igen!

I år har Novia utmanat Arcada i Helsingfors, Vaasan ammattikorkeakoulu i Vasa samt Turun ammattikorkeakoulu i Åbo.

Förra året vann vi utmaningen som vi fick av Arcada i Helsingfors, och även i år hoppas vi att ni är lika flitiga att ge blod och gör en god gärning :)



Blodgivningen startar inkommande måndag 14.3

Avslutas 31.12.2011 "

2011-09-26 @ 06:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0