SAMBOLIV

Hej alla!

Nu ska jag skaka av sommaren och återgå till bloggandet. Har mest ro att sitta och skriva här om vädret suger, vilket det gör mest nu. Idag var faktiskt vädret riktigt fantastiskt!! Typiskt att man vakna mitt i Vasa då.

Skolåret har börjat bra! Jag har en bra klass, MEN vi har liiite mycket skit på gång nu redan. Man blir stressad bara av att tänka på det. Hujj! Projekt hit och grupparbeten dit (för att inte glömma alla individuella arbeten) puh! Det är underbart att fara hem emellan och riktigt andas. Tacka vet jag hem-hemma.

Att bo sambo är helt underbart! Haha, vi har det så jätte bra tillsammans. Såklart så krockar vi här och där men det reds nog ut fort, vi har båda tendens till jätte dåliga samveten, så ingen går och surar nå riktigt länge före ett förlåt kommer :) Min M är jätte duktig på att diska och laga mat, han är helt otrolig. Helt över förväntningarna. Har nog hittat en guldvärd karl jag!

Vår lägenhet då, jaaaaaa, den är ett kapitel för sig. Den är som ett egnahemshus, inte storleksmässigt men "finhetsmässigt". Jätte stort och fint kök! Nyrenoverad och fräsch. Knappt använd alls. WC är t.o.m perfekt. Vi hade nog tur som fick tag på denna. Får tacka töserna som bodde här före oss. Utan dom skulle vi inte bo här.. så TACK! Vi trivs super bra!

Haha, jag håxar nu att jag låter äckligt positiv.. Men så är det när man har det bra!
Snart kommer väl den fula verkligheten ;)

Skriver mer snart!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0