VASA PÅ NATTEN

Konstaterar att ju mer jag blåser i PEF mätaren, ju mer läser jag saker som: "ner med Astma, upp med livet!" & "Astma behöver inte hindra dig från att leva livet fullt ut!" "Astman är en del av dig"..

Jag är inte deppig, för jag vet att detta inte är "the end of the world" så att säga (OM jag nu får konstaterad astma) MEN! Kontrollfreak som jag är så hade jag inte planerat detta in i mitt liv och var inte beredd på det. Därför är det väl lite jobbigt att godkänna. Får väl köpa en sån "damaged goods" t-shirt. Tack och lov tycks detta vara en Astma som skippar en generation så mina barn inte behöver få det :)

Ska städa lägenheten från topp till tå nu, sen ska jag vara moraliskt stöd åt en kompis som ska pierca den där lilla flabben i örat, efter det ska jag på lunch till en annan god vän och sen börjar förberedelser för kvällen :) Har siktat in mig på en t-shirt och det borde jag väl nog kunna få tag på. Vi kommer börja kvällen med mat på Amarillo, yummy!

Nu ska jag börja plocka upp tavara och sätta allt på sig plats!

Här ska ni få se två jätte fina bilder på jag och mina killar:





Kommentarer
Postat av: Jennica

Jag har också astma... å de går att leva med... ein tuuro var ja ritti i botten med kondition och motivation men de arbetar man nog upp om man vill... så nu vet ja int ens av att ja är en astmatiker... har int tagi medicin sedan januari nångång... :) så ja e så stolt...!! ha det bra :)

2011-09-26 @ 15:19:15
Postat av: Ägarinnan

Tack för detta! Härligt att du mår bättre! Kram

2011-09-26 @ 22:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0